Fundusze Europejskie

Przedsiębiorstwo „TOOLCO” Kazimierz Mitroszewski realizuje projekt nr RPPD.01.04.01-20-0085/19 pn. „Promocja Przedsiębiorstwa TOOLCO Kazimierz Mitroszewski poprzez udział w międzynarodowych targach„ zgodnie z umową nr UDA-RPPD.01.04.01-20-0085/19-00 zawartą dnia 06 września 2019 r. w ramach Regionalnego Programu  Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej I Wzmocnienie potencjału i konkurencyjności gospodarki regionu, Działania 1.4 Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa. Celem projektu jest promocja i wzrost konkurencyjności Przedsiębiorstwa TOOLCO Kazimierz Mitroszewski na rynku międzynarodowym poprzez udział w targach Interpack 2020.

Wartość projektu 109 165,71 PLN
Przyznane dofinansowanie 61 198,50 PLN.

 

 

Przedsiębiorstwo „TOOLCO” Kazimierz Mitroszewski realizuje projekt nr WND-RPPD.01.04.01-20-0031/18 pn. „Promocja firmy Toolco Kazimierz Mitroszewski poprzez udział w krajowych targach Taropak” zgodnie z umową nr UDA-RPPD.01.04.01-20-0031/18-00 zawartą dnia 29 czerwca 2018 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej I Wzmocnienie potencjału i konkurencyjności gospodarki regionu, Działania 1.4 Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa. Celem projektu jest wzmocnienie konkurencyjności na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Wzrost ten ma się przyczynić do wzrostu sprzedaży produktów firmy na rynku krajowym, jak i wzrost wielkości eksportu.

Wartość projektu 86 167,06 PLN
Wkład Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 40 074,49 PLN.

 

 

Przedsiębiorstwo „TOOLCO” Kazimierz Mitroszewski realizuje projekt nr WND-RPPD.01.03.00-20-0034/16 pn. „Wdrożenie innowacyjnych rozwiązań w firmie TOOLCO” zgodnie z umową nr UDA-RPPD.01.03.00-20-0034/16-00 zawartą dnia 24 marca 2017 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej I Wzmocnienie potencjału i konkurencyjności gospodarki regionu, Działania 1.3 Wspieranie inwestycji w przedsiębiorstwach. Celem projektu jest wzrost konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstwa TOOLCO na rynku krajowym i międzynarodowym rynku.

Planowane efekty w wyniku realizacji to: wprowadzenie innowacji produktowej, utworzenie nowych miejsc pracy, wzrost przychodów z sprzedaży, wdrożenie wyników prac B+R.

Wartość projektu 1 696 170,00 PLN
Wkład Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 551 600,00PLN.

 

 

Przedsiębiorstwo „TOOLCO” Kazimierz Mitroszewski Mitroszewski realizuje projekt nr WND-RPPD.01.04.01-20-0295/18 pn. „Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa TOOLCO Kazimierz Mitroszewski poprzez wdrożenie innowacji opartych na wynikach przeprowadzonych B+R” zgodnie z umową nr UDA-RPPD.01.04.01-20-0295/18-00 zawartą dnia 10 maja 2019 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej I Wzmocnienie potencjału i konkurencyjności gospodarki regionu, Działania 1.3 Wspieranie inwestycji w przedsiębiorstwach. Celem projektu jest wzrost konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstwa na rynku krajowym jak i międzynarodowym . Wzrost ten ma się przyczynić do wzrostu sprzedaży produktów firmy na rynku krajowym, jak i wzrost wielkości eksportu.

Wartość projektu 14.761.273,35 PLN
Wkład Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 5.602.105,94 PLN.
więcej »

 

 

Przedsiębiorstwo „TOOLCO” Kazimierz Mitroszewski realizuje projekt nr POPW.01.04.00-20-0009/17 pn. „Strategia wzornicza narzędziem wzrostu konkurencyjności firmy TOOLCO Kazimierz Mitroszewski” zgodnie z umową nr POPW.01.04.00-20-0009/17-00 zawartą dnia 21 czerwca 2018 w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działania 1.4 Wzór na konkurencję. Celem projektu jest wzmocnienie potencjału przedsiębiorstwa na rynku krajowym jak i międzynarodowym poprzez umiejętne zarządzanie wzornictwem . Wzrost ten ma się przyczynić do wzrostu efektywniejszego wykorzystania działąń marketingowych i promocyjnych.

Wartość projektu 141.450 PLN
Przynane dofinansowanie PARP 97.750 PLN.